elkantlob
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

[color=red]الخجل فى الحب[/color]

3 مشترك

[color=red]الخجل فى الحب[/color] Empty [color=red]الخجل فى الحب[/color]

مُساهمة من طرف soka الأحد مارس 09, 2008 9:18 pm

اهلا و مرحبا بيكم اعزائى المستمعين فى حلقة جديدة من البرنامج (يوميات كنتالوب)
النهاردة حلقتنا مختلفة عن اى حلقة قبل كده وجامدة جدا و مختلفة من نوعها انا النهاردة بيشرفنى على الهواء مباشرة
ضيف جامد جدا و دايما بالبسمة والفرح يهدينا و دا مش راى لوحدى دا راى الجمهور كمان و كل اللى اتعامل معاه و هو
((((((((((((((( زعيم المنتدى ))))))))))))))))
اهلا و سهلا بحدرتك معايا فى البرنامج ودى اول حلقة فى برنامجنا تكون على الهواء و مفتوحة لاى حد
و مستنية الايميلات بتاعتكوا عشان نرحب بمخرجنا العبقرى (لوندى)
نروح مع فاصل ونواصل اابقوا معنا و نسمع للفنان الجميل محمد فواد(طمنى عليك)
عدددددددددددددددددددددددددددددددددددددددنا
و نواصل مع حدراتكوا حلقتنا النهاردة و مستنية تقولى على رايكوا فى حلقة النهاردة.
موضوعنا النهاردة عن ((((((( الخجل فى الحب))))))).
سوكا: على فكرة حاسة ان نجاتى قاعد مش على بعضه من ساعة ما قولت موضوع الحلقة ربنا يستر عليا.
سوكا:: احم احم احم انا عايزة حدرتك تفعد وتاخد راحتك على الاخر كانك فى بيتك .(بس متريحش اوى و شيل رجلك )
سوكا: سورى هاقطع حدرتك فى الكلام بس ايه حكاية (نجاتى ) مع ان اسمك مينا .
مينا: هنبتدى من اولها كده ... اصل انا ومتوليش لحد بيقولوا عليا شبه (محمد نجاتى) ههههههههههههه بس اوعى تقولى لحد خليها سر بينى وبينك.
سوكا: سر اه اه ده حتى سرك فى زير يا راجل كمان سر وعلى الهواء ده كده محدش عرف خالص لا خد راحتك.
مينا : انا بجد مبسوط جدا انى بشاركك حلقتك يا سوكا واتمنى انى اكون ضيف خفيف معاكوا وان الجمهور اللى بيسمعنى ميملش منى وبجد فكرة البرنامج حلوة اوى.
سوكا: ليه الجمهور يمل هو كل الجمهور بيمل زى تونى هههههههههههههههه لا متقلش انا مش هخليهم يملوا .
ونروح لفاصل ونسمع اغنية (زى الملايكة).
سوكا: تقريبا نجاتى كان بيحب شبه ملاك و بعد كده اختفى منه اصله اكسف يقولها بحبك قرفتينى.
سوكا: المهم حلقتنا النهاردة بتتكلم عن موضوع مهم وهو ان بعض الناس مبتعرفش تعبر عن حبها للطرف الاخر
ويقولك اصل انا بتكسف وهو اصلا مناه ان يقولها النهاردة قبل بكرة.
مينا : انا ممكن اقطع كلامك واقول
سوكا : انت خلاص قطعته انا لسه هتقطعه قول انا جيباك هنا عشان تتكلم خلى الناس تتعلم.
مينا: ابو اللى جاب ابوك انا هنا براحتى اتكلم اسكت براحتى.
سوكا:طبعا يا باشا انت النهاردة معلم براحتك خالص ممكن تشيلنى من البرنامج لو حبيت.
مينا: لا خلاص صعبتى عليا . ايوة انا بتكسف او ممكن مش بعرف اعبر عن شعورى وقولها بحبك ههههههههههههه.
سوكا: بتتكسف انا جايبة ابن اختى يا ختى سملة وهتتكلم امتى معاها. مينا : الساعة 5:30 كده
سوكا: ان جاى تهرج مينا : ايوة انا اساسا جاى النهاردة اهرج ههههههههههههه
سوكا: ههههههههههههههه على ايه انت بتتضحك ده ايه الحلقة الهيفة دى.
مينا : افرضى انا قولتلها بحبك وهو قالتلى انى بحبك يبقى انا كده ادبست.
سوكا: ليه هو انت دباسة ههههههههههههه مرة من نفسى اضحك عليك بدل ما انت قاعد تتضحك مع نفسك.
ويظهر كده حبايب مينا كتير اوى ومعايا اول sms ومن صديق البرنامج انطونيوس.
مينا: سلم حبيب قلبى قوليلى كاتبلى ايه قولى قولى شوفى بقى الاصحاب لما بيبعتوا لبعض شوفى بقى.
سوكا: اوكى هشوف ايه ارحمنى بقى اصبر شوية .
رسالة تونىSad((((((هههههههههه بتتكسف يا بلبل وده من ايه مش بلبل اللى يتكسف انت باشا ههههههههههه ))))))))
طبعا ضحكة تونى مسخرة دى سمعة الناس اللى فى الاستوديو.
مينا: يا ريتك ما بعت يا سلم انا عايزة اقولك ان اصلا سلم ده ان اقطعت علاقتى بيه من زمان بس هو ساعات كده بيحب يهرج ههههههههه.
سوكا:اموت واعرف بتتضحك على ايه على العموم متعصبش نفسك خالص.
مينا: اصل اللى انتى متعرفهوش ان سلم ده روحى روحى روحى سلم ده جزمة.
مينا: انا كنت بحب بنت اسمها .................... سوكا: هو اسمها عار للدرجة دى طيب بلاش تقوله على الهواء قوله كده.
مينا : مهى المشكلة انى اقوله اسمها ((((((( ريري)))))))). سوكا:: هههههههههههههههههه كنت بتحب علبة لبن ههههههههه لا اسمها جامد موت دى جبتها منين من الحضانة.
مينا: حدرتك بتتريقى عليا كده. سوكا: لا وده يصح برده لا كمل قصتك مع علبة لبن الاطفال ههههههههههههههههههه
فاصل ونسمه اغنية :: مين حبيب نجاتى ريرى مين بيحب ريرى نجاتى
عدننننننننننننننننننننننننننا
مينا: متخلنيش ارجع لقلة الادب تانى و عشان اخليكى تقدمى البرنامج تانى.
سوكا: اسالك واحد سوال ودى كنت بتحبها وهى فى اللفة (عشان كده اسمها ريرى)هههههههههه بجد حلقة ممتعة جدا الله يكون فى عونى انا.
مينا : خليكى فى حالك يا خفيفة لا كنت بحبها ومها حامل فيها هههههههههههه.
انا فضلت احبها واحبها لغاية دلوقتى بس يا خسارة ..........
سوكا: ايه ماتت... معلش غيرها فى غيرها مينا: لا بعد الشر عليها متقوليش كده .
مينا: لا بس ان كنت مكسوف شوية اقولها بحبك مع انها قالتلى كتير اوى انها بتحبنى بس برده لسة مقولتلهاش بس على فكرة
هى دلوقتى عندها ما شاء الله ( نوجا على اسمى اصلها كانت بتموت فيا) و عندها ( مندولين ).
سوكا: لا ماشاء الله فعلا و ياترى جوزها الاستاذ مولتو حجم عائلى هههههههههههههههههههه
ومعايا رسالة تانية من صديقة البرنامج ميرو
رسالة ميرو((((( انا مبسوطة جدا انك مع سوكا فى البرنامج النهاردة يا نوجا) مينا: طيب يا سوكا تبقى تعالى وقت تانى.
سوكا: تحبى يا ميرو اسيبلك الاستوديو و تاخدى راحتك.
(((((((((( لا يا حبيبتى بس حبيت اقولك حاجة يا نوجا مش عيب ابدا انك تروح تقولها بحبك بس ياريت تشوف حد غير ريرى بتاعتك دى)
مينا : انا بشكرك بس عايز ارد عليكى واقولك خليكى فى حالك.
سوكا : وانا بهدى اغنية( يوح يوح ) لضيف حلقتنا النهاردة بجد كانت حلقة ممتعة اوى ومستنية التعليقات بتاعتكم وردكم على الحلقة .
Razz مع الكنتالوب مش هتقدر تبربش عينيك Razz
soka
soka

[color=red]الخجل فى الحب[/color] Empty رد: [color=red]الخجل فى الحب[/color]

مُساهمة من طرف بولين الأحد مارس 09, 2008 9:44 pm

مساء الخير أنا مبسوط إنى عالهوا معاكوا النهارده فى خلقة حبيب قلبى نوجا واحب أمسى عليه
إزيك يا جميل عامل إيه النهارده أنا بس كنت عايز أقولك إيه اللى خلاك تضيع ريرى من إيديك
دى كانت بتحبك جداً فاكر أول مره قابلتها لما عرفتكم على بعض انت يا دوب ندهتلها
مينا : أنسة يييى
ريرى : قونى (قولى) ريرى
مينا : يييى
ريرى : أناه(الله) أون منه أسمع إسمى بالحناوة دى
بلاش نكمل اللى حصل ساعتها لما دلقت العصير على هدومك وهي كانت بتمسحلك العصير بهدومها ( عشان كانت معفنه مش معاها كلينكس )
بس الحمد لله انك ضيعتها من إيدك لأنك لو كنت اتجوزتها كنت هتفرح انت وهيا لكن العالم كله مش هيسامحكم عالعاهات اللى كنتوا هتخلفوها
بس برضه مش عايزك تزعل نفسك فيه ناس كتير بتحبك ومستنيه منك إشارة
شكراً يا سوكا عالحلقه واتمنى ما اكنش طولت عليكم وفى النهايه بأهدى لنوجا أغنية " لما بتلمسنى " لحماده هلال
lol! lol! lol!
بولين
بولين

[color=red]الخجل فى الحب[/color] Empty رد: [color=red]الخجل فى الحب[/color]

مُساهمة من طرف نجاتى السبت مارس 15, 2008 12:50 am

واهدى الأغنية دى للأخت الغاللية عليا واكيد كلكوا عرفتوها

.
.
.
.
.
.